Gast .:beginner:. Geplaatst December 29, 2009 Delen Geplaatst December 29, 2009 hallo beste duken leden, ik ben pas begonnen met leren van film downloaden. maar het zoeken van een film vind ik nog moeilijker. als ik naar de site ga www.thepiratebay.org en typ bij zoeken een film in (paranormal acivity), dan weet ik vaak niet welk bestand moet kiezen ?? weten jullie hier raad mee met wat ik moet?? alvast bedankt :friends: cia O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
marco1 Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 29, 2009 Algemeen moet je kijken naar hoeveel seeds en peers er zijn. Met meer veel download je sneller maar met veel peers download je langzamer. Dus je moet een goede verhouding zoeken. Voor films moet je nog kijken wat voor bestand je wilt. Als je niet persé een menu erbij wilt haal je een avi-bestand binnen (rond 800 mb). Als je een complete dvd met menu en soms extra's wil haal je een van rond de 4 gb binnen. En als je wilt branden om op je dvd-speler af te spelen moet je nog uitkijken dat je niets met NTSC in de naam download. Deze zijn namelijk voor de Amerikaanse dvdspelers en kunnen we niet kijken met Europese. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie