annemar1e Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 29, 2009 Hallo, ik zit al een tijdje met een probleem dat me echt gigantisch kwaad maakt > ik wil wat thema's installeren en ook de startbalk enzo veranderen, maar daarvoor moet je van die .dll en .exe bestandjes in je Windows map plaatsen. MAAR ik krijg dus geen toegang > Heb alles wat ik kon bedenken geprobeerd. Bij eigenschappen en dan de beveiliging aanpassen, 1 of andere Full Acces (ofzo iets) tool gedownload, nog een keer in de beveiliging gerommelt, via control panel aan de beveiliging gerommelt. HET WERKT GEWOON NIET!! Het is MIJN computer, IK heb Windows geïnstalleerd, ik ben de ENIGE user.. dan mag ik topch wel volledig toegang verwachten als ik daar om vraag? :-\ Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Farid. Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 29, 2009 Heb je dit al gedaan? Bestand > Eigenschappen > Beveiliging > SYSTEEM > Bewerken > Je eigen naam > dan alles Toestaan aanvinken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
annemar1e Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 91 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst December 29, 2009 jep.. iedereen heeft 'Full control' dus alles aangevinkt.. :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 91
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie