hoebie Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2009 Halle Allen, Aantal dagen geleden heb ik mijn eerste film gedwonload fia ftd en een payserver. het ging om een vob bestand die ik nu eindelijk met de vlc player volledig kan afspelen met ondertiteling, het gaat om 5 vob bestanden en een video ts bestand. mijn vraag is: ik ben van plan om een mediaplayer te gaan kopen maar ik ben bang dat het niet zo makkelijk gaat als ik dacht betreft het afspalen van de film's met ondertiteling, ik ben van plan om voorlopig vob bestanden te gaan downloaden dus op de pc zou het lukken maar is het net zo makkelijk op de mediaplayer? Of moet ik programma's gaan downloaden en gebruiken om bijvoorbeeld de ondertiteling te kunnen krijgen? En mocht het een kwestie van kopieren en plakken op de hdd van de mediaplayer zijn kan ik de film in 1 keer afspelen net zoals een vlc op de pc? ik begon te twijfelen of het kan omdat ik een ps3 heb en ik heb geprobeerd hetzelde filmpje af te spelen op de PS3 via een TVersity programma en hij deed het ook alleen moest ik het doen zonder ondertiteling en ik kon de film niet in 1 keer afspelen en moest elke keer kiezen uit die VTS bestanden. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand of het nou wel of niet werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 29, 2009 Als je een mediaspeler gaat kopen kan je beter AVI bestanden downloaden dan vob, AVi wordt namelijk beter ondersteund Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
hoebie Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 29, 2009 kaasbroodje,de mediaplayer die ik wil kopen speelt bijna alles zelfs blue ray bestanden.het gaat mij eingelijk om of het wel of niet werkt als 1 bestand met ondertiteling of gaat het toch niet lukken?ik heb de winkel waar ik die M.P. wil kopen begrepen dan het om kopieren en plakken gaat en het gaat om alle bestanden zeggen zij!en mocht ik avi bestanden downloden wordt de kwaliteit niet minder tov VOB os iso? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 29, 2009 Dat gaat lukken. Welke ga je kopen ??? Het kwaliteit verschil is er wel tussen AVi en VOB maar dat is niet zo heel groot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
hoebie Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 29, 2009 de eminent 7080 in principe moet hij bijna alles kunnen afspelen maar weet dus nu nog niet of k VOB bestanden los moet gaan kopieren of gewoon een heel video ts bestand? en ik vraag me af waarom ik via de ps3 dat niet voor elkaar krijgen terwijl ik echt alles geprobeerd heb! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie