Spring naar bijdragen

USB Loader

Gast Vamo

Aanbevolen reactie

Hallo

is er iemand die weet hoe je een USB Loader op een omgebouwde wii kan zetten.

ik heb al veel geprobeerd maar niet wil lukken.

ik krijg de homebrew er zelfs niet op.

wie kan mij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat heb je geprobeerd? Wat ging er fout?

Welke handleidingen heb je gevolgd?

Een beetje uitgebreidere informatie is wel gewenst anders kunnen we je niet helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 74
  • 2.1k
Gast pearl2000

Hallo,

Kan iemand mij ook helpen met de usb-loader ... mijn wii draait op 3.2e en is omgebouwd met een chip.

nu wil ik alle dvd`s op een hhd zetten maar krijg het niet voor elkaar wat doe ik fout en welke loader moet ik hebben ..heb al de WBFS Manager 3.0 op de pc heb de harde schijf geformateerd en er game`s opgezet maar die worden wel kleiner BV super mario is 4,5 gb groot maar als je de game overzet is die maar 0.30 gb groot.... heb wel veel filmpjes gezien dat ze de usb-loader op de wii aan het draaien hebben maar welke software is de beste hier voor want ik heb van sommige site`s software gedownload maar die zit de homebrewcannel helemaal niet ....ik hoop dat iemand me kan helpen want word er gek van dat het niet wil lopen zo als het hoort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...