Spring naar bijdragen

Grabit - Access Denied to your node

Gamla

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  86
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hallo,

Ik download al maanden met Grabit maar sinds kort geeft hij bij elke download dit aan:

502 news.yabsnews.com: Access Denied to your node - support@yabsenews.com

Ik heb al wat op het internet gezocht, en elke keer vertellen ze je dat je inloggegevens verkeerd staan. Maar daar heb ik nog nooit mee geprutst dus zullen nog steeds goed staan. (Heb het ook nog gecontroleerd)

Ik download met betaald yabse en mijn internet verbdining heb ik bij Ziggo.

Weet iemand wat er verkeerd is? Ik heb laatst wel een update van grabit gedownload maar daarvoor gaf hij het ook al aan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Vriendelijke groet,

Gamla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 86
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

heb ik ook een paar keer gehad heb toen een supportticket gestuurd naar yabnews usenet die gebruik ik en kreeg toen bericht terug dat er een storing was je krijg altijd bericht terug.

misschien weet je dan hoe het komt.

mvg granny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...