adora Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2009 Hallo, Ik heb een probleem met wii spelen uit pakken. Ik download ze gewoon via torrent dit werkt correct, totdat het spel binnen is en ik het wil uitpakken met winrar. Ik heb een aparte map aan gemaakt voor wii spellen. Daarin zet ik alle rar bestanden. Ik pak ze uit met winrar, als hij klaar is met uitpakken staat er weer een rar bestand. Als ik dan in eigenschappen kijk staat er als bestands naam bv. avatar.iso, maar ik kan hem ni branden of pakken want winrar geeft aan dat er geen files in zitten. Terwijl ik nu 10 spellen heb gedownload en gebrand toen werkte alles nog perfect. Hoe kan dit en weet iemand een oplossing?? groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
snor1991 Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Delen Geplaatst December 28, 2009 Dit hoort niet in de centrale game topics. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie