Spring naar bijdragen

Problemen met DELL monitor

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb mijn DELL systeem geformatteerd en na 4x aan en uit zetten (verspreid over 2 dagen) doet mijn beeldscherm het ineens niet meer.

Als ik opstart krijg ik het DELL-logo te zien, dan laat hij zien dat hij XP laadt en dan krijg ik de error:

Cannot display this video mode.

Nu heb ik dit gelezen:

http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dsn/document?c=us&l=en&s=gen&dn=FA1079260#1

Deze website vermeld:

"After Microsoft Windows XP is reinstalled on a computer with a Flat Panel LCD monitor, the error message Cannot Display This Video Mode may appear. This is due to the monitor failing to autosense the refresh rate of the display video adapter.

To resolve this problem, power off the monitor, wait for 15 seconds, and then power monitor on. While the monitor is powering up, it will detect the signal from the display video adapter and should function normally. "

Ik heb gedaan wat hier stond, aantal minuten gewacht voor ik hem weer aanzette maar hij toont alleen zwart beeld. Niet eens meer de ERROR message.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Groeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350
  • 2 weken later...
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0

dit probleem kan een hoop oorzaken hebben

1. videokaart defect of begint zijn einde te zijn

2. een defect op het moederboard

als het toelaat kunt u de video kaart testen op een andere pc en miss het scherm ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1

Nee, dit kan niet. want het gebeurde na het opnieuw installeren.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0

wat ook nog een mogelijkheid is dat u de nieuweste videokaart drivers van de dell site download en die instaleerd een tip start de xp op in veilige modus dit kunt u doen door na het opstarten f8 in te drukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...