lucky72 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2009 hoi ,een kort vraagje heb vandaag een externne hd gekregen met wbf manger daar wat spellen opgezet,werkt perfect inclusief het afspelen, nu wil ik allen mijn reeds gebranden spellen daar ook naar toe kopieeren , maar dat lukt niet krijg de gebranden disk niet geopend en als ik het bestand over zet van de dvd naar mijn pc via img-burn lukt het ook niet wie wil mij helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Farid. Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 27, 2009 Ga naar Deze Computer > je dvd/cd > en dan alle bestanden overzetten naar de hdd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
lucky72 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2009 bedankt voor je snelle reactie maar als ik de dvd probeer te open krijg ik alleen een bestandje te zien met de naam dekstop.ini , dus niks over het spel dat er op staat kan hij verborgen staan . ik gebruik windows 7 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
bertjj Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 28, 2009 Als je een beetje engels kan, hier (klikkerdeklik) is het uitgelegd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
lucky72 Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2009 bedankt in ieder geval voor je hulp , maar het gaat om reeds gebranden spellen die ik van internet gedownload heb , en niet meer op de computer heb staan deze wil nog over zetten naar mijn externne harde schijf, met wbf manger maar de computer kan ze niet lezen, kan wel een image bestand over zetten na mijn pc, maar daar houdt het dan ook mee op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
bertjj Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 29, 2009 bedankt in ieder geval voor je hulp , maar het gaat om reeds gebranden spellen die ik van internetgedownload heb , en niet meer op de computer heb staan deze wil nog over zetten naar mijn externne harde schijf, met wbf manger maar de computer kan ze niet lezen, kan wel een image bestand over zetten na mijn pc, maar daar houdt het dan ook mee op.bij die link staat toch hoe je vanaf je wii spellen op een hdd kan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
lucky72 Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 29, 2009 klopt helemaal geldt echter alleen voor orginele wii spelen en niet die gene die download van het internet. (of ik zie wat over het hoofd kan best wel hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Huismus Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 2, 2010 Ik geloof dat je daarvoor en een bestand moet hebben? Deze vraag is namelijk al eens eerder geweest en toen heeft iemand gezegt wat dat bestand was. Alleen ik zelf zou niet meer weten wat het is. Als zoek doet hier dan zou je vast wel het topic vinden waar het instaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Dinie Geplaatst Januari 10, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/08/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 46 Delen Geplaatst Januari 10, 2010 hoi Je kan een image maken met imgburn, deze op je pc opslaan en dan met wbfs manager die iso's opzoeken en dan zo op je hdd zetten. Sommige doen het niet, die moet je dan opnieuw downloaden maar de meeste heb ik ook zo overgezet. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie