Spring naar bijdragen

Usb of externe hd aanschaffen

VXL

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Aangezien ik een hekel heb aan dat altijd mijn dvdtjes het niet doen als ik er films of software op zet wil ik een externe hd of een usb gaan kopen.

Ik wil hiermee kunnen:

-Software overzetten van pc naar pc

-Films van mijn pc naar de ps3 overzetten, zodat ik ze op mijn tv kan bekijken

Dvd branden en in dvd-speler is mij nog nooit gelukt op de lg speler, wel lukt het mij op een samsung speler maar die staat ergens anders, vandaar dat ik een externe hd of een usb wil kopen, zodat ik het gewoon op mijn ps3 kan zetten, en ik mijn grootste usb is nu 2 gb daar past dus ook niet alle software mee op.

Mijn budget is maximaal 50 euro liefst wat minder.

Nog een paar vraagjes, kan ik met een externe hd gewoon divx bestanden op mijn ps3 zetten?

hoe kan ik dvd5 bestanden (mapje met audio ts + video ts) op mijn ps3 zetten en afspelen?

Wat raden jullie mij aan, suggesties zijn ook van harte welkom, ik wil alles gewoon een beetje makkelijker hebben zeg maar, dat gepruts met dvdtjes krijg ik zo langzamerhand een beetje een hekel aan.

EDIT: Btw ik weet het, ik heb hem nou 2 keer(vandaag en gisteren) opnieuw geplaatst, maar zou niet weten hoe ik het anders onder de aandacht kan brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nou een normale usb ga je hiermee niet redden.

Dit is de grootste externe harde schijf die ik voor je kon vinden:

http://www.ciao-shopping.nl/LaCie_Mobile_Disk_Vaste_schijf_320_GB__894660

Ik heb zelf ook LaCie en ik ben er zeer tevreden over :)

Ik weet niet zo veel over de PS3 omdat ik hem zelf niet heb.

Ik geloof dat je de usb kabel wel in je ps3 kunt stoppen en dan wat heen en weer plaatsen... maar verder weet ik er ook niets van af.

Ik denk dat je van de dvd5 bestanden een avi moet maken om het af te kunnen spelen..

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...