steven1994 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 27, 2009 Ik heb gisteren Call of Duty 4 gedownload.Daarbij heb ik hem geopend en zag dat er een .iso file bij zat (die file moet je branden)Misschien is het een domme vraag maar moet je alle games branden?En is er misschien een andere manier dan branden?Greetz. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Zombymario Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 27, 2009 Ja er is een andere manier dan branden namelijk Mounten. Nou wat is mounten dan precies? Mounten is dat je een imgae bestand laad en dan denkt de computer dat er dus een DVD/CD in je pc zit maar dat is niet zo. Een virtuele drive heet dat. Met mounten kan je dezelfde opties doen als een echte DVD/CD erin doet. Het beste programmatje om te mounten (vind ik zelf) Daemon tools. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
steven1994 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2009 ja ik heb het helemaal gevonden bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie