Silleke15 Geplaatst December 26, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2009 Hallo allemaal,Ik heb het volgende probleem: ik heb Fifa 2010 voor de Wii via uTorrent gedownload. Als ik in uTorrent met m'n rechtermuisknop op het bestand klik en kies voor openen met Winrar, krijg ik keurig de map met het iso-bestand te zien, maar deze map kan ik niet openen in IMG-Burn om het iso-bestand te branden. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt voor de moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
kaasbroodje Geplaatst December 26, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 26, 2009 Wat gebeurd als je probeert te openen ??? Heb je het rar bestand wel al uitgepakt (iso hoef je niet uit te pakken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Silleke15 Geplaatst December 26, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 26, 2009 Als ik dubbelklik op het iso-bestand dan gaat Winrar aan de gang, ik weet niet wat ie dan doet. In de map van het iso-bestand staat ook nog de read-me file en nog een paar bestandjes met reclame van de site waar ik het spel heb gedownload. Als ik img-burn opstart, kan img-burn de map wel vinden, maar niet openen om het iso bestand eruit te halen. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd.P.s ik heb hem niet uitgepakt, maar heb wel al een iso-bestand. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
kaasbroodje Geplaatst December 26, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 26, 2009 Het iso bestand kan je gewoon branden met IMGburn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Silleke15 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2009 Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb geprobeerd het iso-bestand met IMG-Burn te branden, maar als ik IMG-Burn naar het iso-bestand laat zoeken, kan hij hem niet vinden.Ik heb al geprobeerd het bestand te verplaatsten, maar dit lukt niet. Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst December 27, 2009 Delen Geplaatst December 27, 2009 Heb je het wel uitgepakt? Probeer anders met 7-zip de bestand uit tepakken. (Als ik het goed begrijp zit de iso in een rar bestandje ingepakt?) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Silleke15 Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 27, 2009 @ Latin Babe: Dat heb je goed begrepen. Bedankt voor de tip, ik ga het vanavond nog uitproberen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
jeromol Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2010 je moet dan wii 1.1 en wii backup patcher gebruiken om te kunnen branden en daarna imgburn zogeheet spel naam zijn naam(converted) en die moet je gaan branden op dvd-r van platenium of verbatim vragen? me mailen jeromol@home.nl en graag klein vergoeding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Gast angel_creek Geplaatst Januari 3, 2010 Delen Geplaatst Januari 3, 2010 je moet dan wii 1.1 en wii backup patcher gebruiken om te kunnen branden en daarna imgburn zogeheet spel naam zijn naam(converted) en die moet je gaan branden op dvd-r van platenium of verbatim vragen? me mailen jeromol[A]home.nl en graag klein vergoeding Vraag je nouw geld omdat je Silleke15 geholpen hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
snor1991 Geplaatst Januari 3, 2010 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Delen Geplaatst Januari 3, 2010 je moet dan wii 1.1 en wii backup patcher gebruiken om te kunnen branden en daarna imgburn zogeheet spel naam zijn naam(converted) en die moet je gaan branden op dvd-r van platenium of verbatim vragen? me mailen jeromol[A]home.nl en graag klein vergoeding De grap van het jaar is al weer gemaakt. en graag klein vergoeding :2funny: :goodpost: Voor het typen van 2 zinnetjes ;D Als jij duken dan even 1000 kleine vergoedingen geeft. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie