Spring naar bijdragen

nzb

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

als ik een film heb uitgezocht met fdt en ik druk op nzb opend grabbit

en download hij het bestand maar nu vandaag als ik op de nzb knop druk wordt er gevraagd find of save als ik op save druk save die het bestand in mijn documenten en dan vraagt hij of ik het wil openen met grabbit druk op yes en dan wordt er gedownload, maar al die files die ik save zitten dan in mijn documenten dat heb ik nog niet eerder gehad kon gewoon downloaden gelijk via grabbit hoefde niets eerst te saven

hoe kom dat en is dit weer nieuw graag hulp hierbij.

groetjes van granny :-[

Post samenvoeging: december 27, 2009, 17:00:08 pm

hallo allemaal weten jullie het niet ??? wil alleen maar weten of iemand anders dit ook heeft dat ik eerst moet saven en dan pas kan downloaden met grabbit of is er misschien een instelling fout of denken jullie granny zal wel een oud w.f zijn maar dat is ze niet laat maar gaan

bedankt vast hoor

groetjes van een niet zo'n oude granny ;););):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 20
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...