Ramoniazzz Geplaatst December 25, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 25, 2009 Hallo,Mijn computer die ik net heb geformatteerd start niet meer op.Na de installatie startte hij 1x op en nadat ik updates had geinstalleerd, (en dus opnieuw moest opstarten) deed hij niets meer.Als ik de computer opstart loopt hij vast bij dit scherm:http://library.thinkquest.org/08aug/01601/pictures/dell_logo.jpgmet daaronder nog www.DELL.comIk weet echt niet wat ik moet doen want geen knop werkt. Groeten-EDIT-Dit is natuurlijk héél vreemd maar hij start wel op als ik op het stukje dat hij dat logo laat zien mijn scherm uitzet.???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
VXL Geplaatst December 25, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 25, 2009 Zeer vreemd, ik denk dat je als eerste driver updates voor je videokaart had moeten installeren.Probeer als eerste eens met een ander beeldscherm, en als dit niet werkt boot je hem even opnieuw met je boot cd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Ramoniazzz Geplaatst December 25, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 25, 2009 Ik kan hem wel opstarten, maar dan moet ik even mijn scherm uitzetten. Hoe kan ik erachter komen welke drivers ik nodig heb?Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
C.K7 Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 3 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/08 Status: Offline Actief: Oktober 22, 2022 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 29, 2009 Als je je computer hebt gekocht bij Dell dan moet je wel een Driver CD hebben gekregen.daar staat welke drivers je allemaal moet installeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 473
Ramoniazzz Geplaatst December 30, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 30, 2009 Heb ik niet, hij is al heel wat jaartjes. Maar ik ben erachter gekomen dat hij wel opstart als ik mn externe harde schijf uit zet. Groeten & bedankt voor de hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie