Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Hey, Ik heb Flightplan gedownload en nu heb ik 2 bestanden, een .bin en een .cue. Ik wilde met Alcohol 120% hem gaan branden zoals in de tutorial staat. Ik wil hem alleen op dvd+rw branden en dat gaat niet. Als ik het branden wil beginnen staat er \'Geen lege schijf (DVD)\'. Kun je met Alcohol 120% niet op een dvd+rw branden en als dat wel kan hoe? En weet iemand anders een programma waarmee dat wel kan? Greetz, Fruity Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MightyMarco Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Ik snap precies wat je bedoelt, kijk hier eens, daar wordt alles uitgelegt. http://www.duken.nl/content/view/92/50/ Mocht je het dan nog niet snappen: vragen stellen staat vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 als ie aangeeft dat er geen legen schijf inzit, moet je hem eerst ff formateren. en vervolgens branden die hap. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Ik wil hem branden op een dvd+rw, maar dat lukt niet. Als ik op start druk om met het branden te beginnen komt er te staan dat er geen \'Lege schijf (DVD)\' in de driver zit. Kun je met alcohol 120% alleen op een cd/dvd branden of ook op een dvd+rw? EDIT// Wat bedoel je met formateren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 gewoon het leeg maken van je dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Dus het moet per se een lege dvd+rw zijn, hij vervangt die bestanden die erop staan niet automatisch? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 nee, hij moet helemaal leeg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Let\'s try Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Er staat nog steeds hetzelfde.......Ik pak wel eens een nieuwe dvd+rw Ik heb met alcohol 120% wis wizard gedaan, dan zou ie toch eigenlijk leeg moeten zijn......? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 ja eigenlijk wel, heb je wel voor voledigge wis modus gekozen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Ja, maar met nero kan ik image branden doen, maar daarbij zegt hij dat het alleen op cd/cd+rw kan. Is dat niet ook zo bij alcohol 120%? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 nee met alcohol kan je ook dvdtjes branden, en met nero moet je boven aan dvd selecteren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 dat kan alleen met een recente versie, op veel oude versies kan je alleen cd\'s maken. (als hij heel oud is) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Vanaf welke nero kan het wel? En waarom werkt het niet met alcohol 120% en heeft iemand een soortgelijk programma als alcohol 120% om image bestanden te branden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Fruity Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 Kan het zijn dat hij het niet doet omdat de .cue geen dvd is? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tim Geplaatst April 24, 2006 Delen Geplaatst April 24, 2006 Ik snap precies wat je bedoelt, kijk hier eens, daar wordt alles uitgelegt. http://www.duken.nl/content/view/92/50/ Mocht je het dan nog niet snappen: vragen stellen staat vrij! Ik heb hetzelfde probleem als ik een mdf/mds bestand wil branden met alcohal120. De verwijzing naar http://www.duken.nl/content/view/92/50/ biedt ook geen oplossing, daar ik daar blijkbaar geen rechten voor heb. Met een CD kom ik iets verder, maar het te branden bestand is veel te groot. Groeten Ik kan geen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
smartass Geplaatst April 25, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 25, 2006 met alcohol kun je gewoon op dvd rw branden, als je gaat branden geeft ie meestal wel aan dat de dvd eerst geformatteerd moet worden, maar als je dat gedaan hebt zou het eigenlijk moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Eagles Geplaatst Mei 25, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 25, 2006 Het kan zijn dat het een VCD betreft. Probeer het een met een lege CDR, misschien dat het dan wel lukt. Succes :-[ let in het vervolg even op de leeftijd van het topic laatste post is van 25-April! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie