Spring naar bijdragen

GTA gedownload , telkens als ik hem wil spelen moet ik hem uitpakken ??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb GTA vc en GTA sa gedownload voor op de PC, en telkens als ik hem wil spelen moet ik eerst winrar openen met het bestand en op gta-sa.exe dubbel klikken en dan gaat hij uitpakken, dat duurt ongeveer een uur, en als ik heb aan het uitpakken ben dan zegt hij de hele tijd dat mijn C schijf vol is... komt er dan telkens geheugen bij?  :-[ Kan iemand helpen hoe ik dit makkelijker kan doen en het probleem oplossen?

Dank je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Waarom pak je het steeds opnieuw uit ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

wat je doet is het ingepakte bestand selecteren, rechtermuisknop "hier uitpakken"

Is dat nou zo moeilijk? :-[

[modbreak] Niet iedereen vindt het zo makkelijk als jij dat vindt, houd daar rekening mee [/modbreak]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb GTA vc en GTA sa gedownload voor op de PC, en telkens als ik hem wil spelen moet ik eerst winrar openen met het bestand en op gta-sa.exe dubbel klikken en dan gaat hij uitpakken, dat duurt ongeveer een uur, en als ik heb aan het uitpakken ben dan zegt hij de hele tijd dat mijn C schijf vol is... komt er dan telkens geheugen bij?  :-[ Kan iemand helpen hoe ik dit makkelijker kan doen en het probleem oplossen?

Dank je :)

is je C schijf vol? zo niet dan start je computer opnieuw op en pak het weer uit

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 473
  • 4 weken later...

• Bijdragen:  1420
  • Waardering:   1
  • Actief:  

Gewoon in je C of D schijf in de map van GTA de .exe aanklikken. Doet hij het toch gewoon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 1.4k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...