Spring naar bijdragen

[TKG] Hulp gezocht bij filmwebsite

jordygrunn

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  28
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Goedendag,

Ik zoek nog mensen die geïnteresseerd zijn in het werken voor een website waar films op worden gezet met Nederlandse ondertiteling. Het word beheerd door een makkelijke controle paneel, hier kun je dan inloggen en je kan heel makkelijk een bericht toevoegen je hebt dus helemaal geen ervaring nodig met het maken van websites. Mochten er fouten in het systeem voorkomen kun je dit aan mij melden en dan zal ik jou helpen. Natuurlijk kan ik je ook wat codes leren voor het beter maken van al je posts. Ik verwacht niet veel, dit kunnen we bespreken. Ik zal er rekening mee houden als je aan sport doet, school, werk, online bent enzovoort zodat je dit gewoon voor je plezier kan doen. Vragen over de website? stuur gerust een e-mailtje naar: jordybakker157@gmail.com

Indien dit niet is toegestaan op dit forum, graag verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Jordy Bakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 28
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...