Gast DuBBelDDs Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 EEyz als ik mijn cd rom in wil doen komt ie er nie uit , ik heb par keer geprobeerd maare lukt nie wat moe ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 pc ff opnieuw opstarten ,werkt bij mij altijd en anders zit miss je stekertje er niet goed in Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast DuBBelDDs Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 ey thanks... ik check wel okee . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 als hij het helemaal niet meer doet (niet reageert) dan is ie waarschijnlijk stuk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 lol, dat had Dubbel zelf vast ook wel kunnen bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 Whaha idd Hazara, denk dat je gelijkt hebt Enne je kan ook eens proberen via windowsverkenner en dan rectherklik op je cdrom ding en dan eject doen. Kijken of ie zo wel open gaat. Zo ja, dan ligt het aan het knopje wat het niet lekker doet :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie