kevin727 Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2009 hallo, Ik ben al een tijdje bzig om het spel modernwarfare 2 te branden voor op men xbox 360. het wil alleen telkens niet lukken kheb al 3 dvdtjes hierdoor verpest en bij elk dvdtje zegt ie op men xbox dat ie het niet kan lezen. ik heb 2 anderen spellen van een vriend gekregen die ook gebrand zijn die werken wel gwn dus ksnap er niks van.. men xbox is omgebouwt en kheb het spel gedownload en de volgende bestanden zitten er in: codmw2.dvd bestand (dit kwam uit het winrar mapje) video_ts hierin zitten: video_ts.bup vts_01_0.bup vts_01_1.vob video_ts.ifo vts_01_0.ifo audio_ts (deze map is leeg) en nog een map met systeemupdate kgebruik imgburn om te branden op snelheid 2.4 en ik brand het op een platinum double lay speed 8x dvd+r ik heb heelgoogle al door zocht verschillende handleidingen gevolgt maar et wil maar niet lukken.. kan iemand me helpen alvast bedankt, gr kevin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie