Ramoniazzz Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2009 Hallo, Ik heb draadloos internet en ik ben verre van tevreden over mijn internet snelheid. Het vreemde is: Ik download torrents erg snel (max. tot nu toe bereikt 780kb/s) maar als ik bestanden via Google Chrome wil downloaden dan zie ik als downloadsnelheid 30kb/s staan. Ik vind dit véél te langzaam. Nu wilde ik met de IJJI Reactor (Soldier Front) wat updates downloaden en dat gaat dus waarschijnlijk 2 uur duren; vanwege de 16kb/s downloadsnelheid. Ik heb een speedtouch router die beneden in een kast staat terwijl ik op zolder zit. Bij mijn vader heb ik ook draadloos internet in een kast staan beneden, dit is dan de Experia Box maar daar heb ik heel snel internet (54mb/s geeft hij aan) Weet iemand hoe ik de snelheid van mijn internet kan 'upgraden'? Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
r4dioactivity Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 24, 2009 Downloads die je van het internet haalt zijn ook afhankelijk van bepaalde factoren: 1. Hoe druk is het op die site. 2. Hoe snel is de internetverbinding van een site. 3. Hoe groot is het bestand. De ene site betaalt voor een betere server dus download je sneller maar weer een andere die betaalt minder wat dan ten kosten gaat van je download snelheid. Internet upgrade is geen optie. Of je moet een snellere abbo nemen. Je zou wel kunnen kijken of je op dat moment geen torrents ofzo aan het downloaden bent wat dat kan ten kosten gaan van je internet snelheid. Ik zou zeggen probeer een andere site om je patch te downloaden of zet dingen uit die de boel kunnen vertragen. Wat je router betreft lees ik dat hij in een kast staat beneden. Ik weet niet hoe goed de afstand is van je router. Kijk even bij je netwerk hoe goed het signaal is. Is die niet zo goed zou ik als ik jou was de router buiten de kast zetten of ergens op de eerste verdieping al is die niet zo goede optie als je geen internet hebt lopen daar. Waarom het dan bij je vader wel goed gaat komt misschien door dat de Experia Box gewoon een betere router. Wat ook nog kan beinvloeden is de hoeveelheid computers op een netwerk zit. Dit merk ik veel op school de computer hebben super sloom internet maar dat komt puur doordat de school de netwerken die ze hebben overbelast door de hoeveelheid computers. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Succes met lezen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Ramoniazzz Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2009 Bedankt, ik trok iets te snel conclusies. Fijn voor het verder helpen, een aantal dingen die je hier zegt zijn waar (bvb het aantal gebruikers etc) Groeten Deze kan op :slot: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie