Gast dibyo Geplaatst December 24, 2009 Delen Geplaatst December 24, 2009 Weet iemand het verschil tussen de private en gwone server? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Maxim130 Geplaatst December 24, 2009 Delen Geplaatst December 24, 2009 gewone server is van blizzard waar je ook per maand voor betaald en een private server kan bijna iedereen opzetten en zo ook dingen aanpassen in de game zoals monsters,items,levels etc waardoor het spel opeens een heel ander spel kan gaan lijken maar dan wel met de zelfde charactars enz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast dibyo Geplaatst December 24, 2009 Delen Geplaatst December 24, 2009 gewone server is van blizzard waar je ook per maand voor betaald en een private server kan bijna iedereen opzetten en zo ook dingen aanpassen in de game zoals monsters,items,levels etc waardoor het spel opeens een heel ander spel kan gaan lijken maar dan wel met de zelfde charactars enz Ok bedankt maar weet jij dan welke private server het meest op de echte lijkt? En moet het ook met mijn wow account ie k zelf heb aangemaakt op wow-europe.com of een ander account? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Maxim130 Geplaatst December 24, 2009 Delen Geplaatst December 24, 2009 gewone server is van blizzard waar je ook per maand voor betaald en een private server kan bijna iedereen opzetten en zo ook dingen aanpassen in de game zoals monsters,items,levels etc waardoor het spel opeens een heel ander spel kan gaan lijken maar dan wel met de zelfde charactars enz Ok bedankt maar weet jij dan welke private server het meest op de echte lijkt? En moet het ook met mijn wow account ie k zelf heb aangemaakt op wow-europe.com of een ander account? zelf speel ik geen wow private ook de orginele niet meer ik weet wel als je googled naar wow private server dat je dan een top 100 krijgt en daar moet je maar ff kijken welke je aan spreekt en je meld je gewoon aan op de site en dan moet je alleen even een adressje veranderen in je files van wow en dan kan je op de private server spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 24, 2009 Gewoon volgen wat degene boven me zegt: Voordeel Private Server: Sneller levelen Meer gemodificeerde dingen Gratis Nadelen Private Server: Men kan wapens en armors met echt geld kopen. Die vaak ook het sterkste zijn in het spel hierdoor is de balans ver te zoeken. Slecht onderhoud. Kijk niet raar op als je character opeens 10 levels terug gaat als er een crash is geweest. Niet alles werkt 100% goed. Bijvoorbeeld is de Arena nog steeds erg buggy. Je hebt de nieuwe content niet snel. Als er een nieuwe patch uitkomt moet deze eerst worden gekraakt dit kan zomaar 2 maanden duren! Voordeel Blizzard Server: Goede onderhoud Leuke community Alles werkt 100% goed. Content heb je altijd op de eerste dag. Nadeel Blizzard Server: Redelijk duur. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie