jeroen015 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/26/08 Status: Offline Actief: Mei 10, 2012 Delen Geplaatst December 22, 2009 hallo allemaal, ik heb laatst fifa manager 10 met bitlord gedownload. ik heb heel veel serials gebruikt en ik heb heel veel cracks geprobeert maar het wil gewoon niet lukken om het te spelen. want de code word eerst wel geacepteerd en de fifa manager 10 word helemaal geinstalleerd. dan wil ik fifa manager 10 spelen en dan staat voer registratie code opnieuw in dan probeer ik er heel veel maar geen een word meer goed gekeurd. wie weet wat ik nu moet doen? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
r4dioactivity Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 23, 2009 Uninstalleer het spel. Installeer hem weer en schijf de code op. Als je dan moet registreren gebruik dan dezelfde code. Misschien lukt het daarom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Nigel Geplaatst December 27, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 45 Delen Geplaatst December 27, 2009 ALs je serial toch niet werkt of je crack dan ken ik een paar sites.Serials:www.serials.wsCrack:www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Ramoniazzz Geplaatst Januari 7, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 7, 2010 Hij zegt dat geen een crack of serial werkt, dus waarom zouden die dan wel werken?Weet je zeker dat je een betrouwbare torrent hebt gedownload? Het is verstandig eerst comments te lezen voor je gaat downloaden. Het aantal seeds bekijken is ook niet onnodig. Als je zeker weet dat het betrouwbaar is, raad ik je aan het spel opnieuw te installeren, eventuele patches opzoeken, dan cracks en dan spelen..Ik hoop dat dit je verder helpt.Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
dendeut Geplaatst Februari 2, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/02/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 2, 2010 Ik heb exact hetzelfde probleem als jeroen015. De oplossing aangeboden door archerea werkt niet. Iemand andere ideeën? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
mostwanted28 Geplaatst Februari 23, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2010 heb fifa manager 10 gedownload en geinstalleerd en dan geeft ie een foutmelding vista game explorer installeer het spel opnieuw maar dan komt direct x in beeld te staan om die te installeren en dan sluit de installatie graag infomatie alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
stephanvw Geplaatst April 2, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 2, 2010 ik heb een iets ander probleem,, ik heb fifa manager gedownload,, daarna geinstaleerd ,, de code ingetypt en toen crack geplaatst maar hij wil het spel niet opstarten.. :-[ als ik dubbel klik op het icoontje laad die ff en dan gebeurt en niks :'( zou het komen dat ik windows 7 heb? weet iemadn hoe ik dit kan verhelpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Agii Geplaatst April 4, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/04/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 4, 2010 Volgens mij kan je ook maar 1 seizoen spelen bij Fifa Manager, was bij mij wel zo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
stephanvw Geplaatst April 5, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 5, 2010 ooh oke maar het spel wilt helemaal niet opstarten bij mij :-[wat kan ik doen?? :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie