Gast sparkle24 Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 hai ik heb een vraagje.. ik ben nieuw hier ook ben ik nieuw met bitcomet ik ben dus nu een film aan het downloaden hij staat op 80% maar als ik dus ga kijken in de map zie ik allemaal rar bestanden heel veel.. nou heb ik al een btje gezocht hier maar kom er niet echt uit wat ik moet doen als hij klaar is.. ik kan niks uitpakken want volgends mij is alles al uitgepakt.. :S groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 open alleen het 1e rar bestandje, deze zal zich dan uitpakken tot een image en die kun je dan weer mounten met deamon tools Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 zal wel 2 mappen in zitte audio_ts en video_ts(in rar bestand) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie