flipmo92 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 22, 2009 hai iedereen, ik heb een probleem ik heb een mini display to hdmi kabel gekocht en een hdmi kabel. ik verbind dit alles met mijn tv en ik krijg echt een schitterende beeldkwaliteit, dit gaat allemaal goed. MAAR ik heb 1 probleem er komt geen geluid uit, ik heb al 2 geluidkabelskabels 1 van apple + een andere niet vn apple, dat ik in de poort voor headphones steek en dan verbind met die rode audio ingang n nog een witte in mijn geval op de tv. Het enige wat mij opmerkt is dat de tv gewoon een ander beeldscherm is ik moet alles verslepen op mijn beeldscherm om het te laten werken misschien moet ik dit veranderen dat dit synchroon mijn pc bedient,of ligt het aan mijn instellingen... eerlijk gezegd ik weet het niet en het suckt echt hard beeld zonder geluid. Alvast bedankt er eens over nagedacht te hebben! jonas. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Nigel Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 362 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 44 Delen Geplaatst December 23, 2009 Je hoort gewoon,de kabels,de tv kabels,en de andere hoor je in de laptop en de andere kabels in de tv. en dan zou hij ergens tussen av1,av2,enz. ik doe dit ook op tv :-X :-X :-X :-X Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 362
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie