geertjuh94 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 22, 2009 Ik heb rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar nu heb ik alles gedaan, alleen er staat dat er geen cdrom inzit, maar mounten lukt niet met daemon tools, hoe moet ik verder? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
headsh0t Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 22, 2009 Is niet heel moeilijk, je moet gewoon bij deamon tools rechtermuisknop klikken op het icoontje rechtsonderin de taakbalk, dan op Virtual CD/DVD rom, dan kun je ergens het ISO bestand selecteren en dan wijst het zich vanzelf wel. Ik gebruik geen Daemon Tools dus ik weet niet precies hoe het menu'tje in elkaar zit. Hopelijk heb ik je een beetje op weg geholpen. headsh0t. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
geertjuh94 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/22/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 22, 2009 Dit lukt op een of andere manier niet :-\ Andere manieren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Markey54 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 1663 Waardering: 26 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/05/09 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2014 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 22, 2009 Met MagicIso kan je het .iso bestandje openen, en dan kan je daar de Setup aanklikken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 26 1.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie