Diny53 Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 22, 2009 Hoiiiiiiiiiiiii ik ben Diny en zou ook voor iemand die Vista en altbinz heeft iets willen vragen, ik word er nml helemaal gestoord van :-[ Als je een NZB ophaald bij hem (instellingen Altbinz staan goed) en je klikt op create nzb dan krijg je alleen een file te zien die je dan op moet slaan en via altbinz moet importeren.....ikzelf heb nml gelukkig XP en daar gaat ie meteen als je op openen klikt naar altbinz..........maar bij dat Vista lukt t voor geen meterrrrrrrrrrrrr : wat gaat daar in hemelsnaam verkeerd?? iemand die weet hoe ik dat voor hem kan oplossen?? Vast bedankt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
r4dioactivity Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 23, 2009 Bij vista moet je hem dus importeren. Wat gaat er dan percies mis als je hem importeert? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Nooitgedacht Geplaatst Januari 19, 2010 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 19, 2010 NZB-File => rechtermuisknop => openen met => Alt.binz Moest dit niet lukken laat dan nog iets weten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie