GHIPHOP Geplaatst April 8, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 8, 2006 hallow mensen ik zit met een probleem ik heb championship manager 2006 gedownload en nou wil ik hem op starten.en krijg ik een foutbericht er staat a required security module can not be activated.this program van not be executed.dus ik snap het niet wie wilt er me helpen en wat moet ik dan doen aub alvast hartstikke bedankt groetjes ricardo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast EJay Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 heb je er al een crack bij zitten ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
GHIPHOP Geplaatst April 8, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 8, 2006 neej ik heb geen crack erbij zitten hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
GHIPHOP Geplaatst April 8, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 8, 2006 dus als ik een crack download dan moet hij het doen dan of niet gr ricardo help me aub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast Dusszz Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 jup, je moet een crack downloaden en deze in de map plaatsen waar je de game het geinstaleerd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
GHIPHOP Geplaatst April 8, 2006 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 8, 2006 oow oke en welke map is dat dan sorry ik ben er niet zoow handig in alvast hartstikke bedankt gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast Dusszz Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 C;/program files/eidos/championsship2006 volgens mij, hij staat in iedergeval in de map program files Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 met een crack kun je zonder cd spelen, hij moet daar wel zitten wat Dusszz zei of je hebt zelf een specifieke map gekozen :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 als hij een specafieke map heeft gekozen lijkt het me dat hij zelf wel wet welke, anders zou het dat niet vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie