Soun Geplaatst December 20, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 20, 2009 BONJOUR = ) Ik word helemaal gek ik heb nu alle topics gelezen over branden & converteren.. & ik heb voor ''Super'' gekozen (programma) .. omdat je daar geen watermerk? ofzo krijgt! Dus ik zo stapjes volgen! alleen ik wil dus 'Avi' naar gewoon dvd? film dus gewoon op dvd zetten! Dus ik de stappen volgen! maar krijg opeens zo'n bestand The proposal.avi.AVI Eerst was het .avi nu 2x ! :s .. Ugh Kan iemand mij alsjeblieft helpen! En i know .. er zijn veel forums erover alleen ik snap het niet hélemaal.. Haha Dus wat ik wil is! Ik heb een avi bestand! ik wil mijn bestand op een dvd zetten zodat ik die film kan kijken! = ) Zonder watermerk! En dan branden! ik doe het m et poweriso? of dat goed is i dunno!? Plz?? :redface: Thanks alvast Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
meowndz Geplaatst December 20, 2009 Bijdragen: 131 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 20, 2009 Dan heb je ConvertXtodvd nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 131
Soun Geplaatst December 20, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 20, 2009 Dat heb ik ook gedaan? maar ze vragen naar een key ? ofzo en dat heb ik niet als ik for free doe graag ik weer dat stomme reclame shit :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst December 20, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 20, 2009 Ga naar btjunkie en zoek naar ConvertXtoDVD 3.3.4.106e neem de geen met de meeste seeds Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Ramoniazzz Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2009 Mee eens. Convertxtodvd nooit problemen mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Nooitgedacht Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2009 Je titel : "omg help mij?" zet daar in het vervolg wat meer informatie dan kunne wij je beter helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Erwin. Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 29, 2009 Je titel : "omg help mij?" zet daar in het vervolg wat meer informatie dan kunne wij je beter helpen. Deze taak behoort tot de moderators waar jij niet onder hoort volgens mij. Wij wijzen daar de members al op of passen het aan. Graag in het vervolg geen nutteloze posts maken, het helpt echt niet voor je post count omdat wij je berichten verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie