Gast dibyo Geplaatst December 20, 2009 Delen Geplaatst December 20, 2009 Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 22, 2009 Je moet naar de installatie map gaan van je spel. Dus naar de partitie waar je hem hebt geïnstalleerd (meestal "C") moet je naar Program Files gaan. Dus als volgt: C:\Program Files\Electronic Arts\The Battle for Middle-earth II Als je in die map bent, moet je daar de crack plaatsen. Hierna zal Windows vragen of je het bestand wilt overschrijven en selecteer je Ja/Yes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Gast dibyo Geplaatst December 22, 2009 Delen Geplaatst December 22, 2009 Je moet naar de installatie map gaan van je spel. Dus naar de partitie waar je hem hebt geïnstalleerd (meestal "C") moet je naar Program Files gaan. Dus als volgt: C:\Program Files\Electronic Arts\The Battle for Middle-earth II Als je in die map bent, moet je daar de crack plaatsen. Hierna zal Windows vragen of je het bestand wilt overschrijven en selecteer je Ja/Yes Bedankt dat je geantwoord hebt zat egt heel lang te w8en, maar dat had k dus gedaan en kwam er te staan wat op de afbeelding staat/ Iig bedankt en hopelijk weet jij of iemand anders het nog:( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Heisenberg Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 22, 2009 Weet je zeker dat je pc de systeemeisen aan kan? Kijk even op www.srtest.com voor de zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Gast dibyo Geplaatst December 22, 2009 Delen Geplaatst December 22, 2009 Weet je zeker dat je pc de systeemeisen aan kan? Kijk even op www.srtest.com voor de zekerheid. Volgens de test moet ie het aankunnen dus daar ligt het niet aan.' :Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product. Toch bedankt voor je antwoord:) Iemand anders nog een idee? Post samenvoeging: december 23, 2009, 00:10:41 am Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Ook dit is opgelost door windows te updaten een tip voor de rest als er staat blablabla.exe werkt niet meer laat je computer dan rustig zoeken naar een oplossing Wat mij betreft kan er een slot op.P Post samenvoeging: december 23, 2009, 10:48:06 am Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ Gwn ff mounten dat was het probleem [modbreak]Twee uitroep tekens is voldoende[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie