niekej1995 Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 19, 2009 Hallo, ik heb net utorrent geinstalleerd alhoewel ik t programma al ken. Ik kom er dus net achter dat mijn downloadsnelheid nogal schommelt tussen >> D: 30kb/s en 600kb/s Ik heb wel een firewall toegang geweigerd bericht gezien maar volgens utorrent is alles OK. Ook heb ik een snelle verbinding> draadloos en kabel tegelijk Weet iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
kaasbroodje Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 19, 2009 Bij torrent,s heb je geen stabiele verbinding omdat je afhankelijk ben van de upload verbinding van andere mensen. Als je poorten openstaan kan je voor de rest alleen het aantal verbinding hoger instellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie