Nooitgedacht Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 19, 2009 Beste, Hierbij zoek ik een persoon die ervaring heeft met Phpbb, en ook MODs kan installeren. Ik heb het zelf al geprobeerd maar tevergeefs als je er geen ervaring mee hebt. Persoon gezocht liefst +18 die toch wel wat tijd heeft, en die er ervaring mee heeft. Als alles goed verloopt kunnen we eventueel een beloning geven. (usenet acc) Iemand die dit kan wat in het onderstaande filmpje gedaan word? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Robin Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 19, 2009 Naar mijn weten hebben we wel een paar website bouwers op ons forum rondhangen, dus heb geduld en wie weet komen ze met tips ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Erwin. Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 19, 2009 Heb het filmpje niet helemaal af gekeken maar volgens mij wordt alleen phpbb geinstalleerd in dat filmpje dat is niet zo moeilijk Mag ik vragen waarom de keuze op phpbb is gevallen of staat dit nog niet vast? Anders zou je eens kunnen kijken waar wij op draaien SMF. Hierin heb ik wel veel ervaring en zou ik je kunnen helpen, in phpbb heb ik minder ervaring al zou het ongeveer op hetzelfde neer komen. Kijk eens hier: http://www.learntodownload.com/index.php Dit is de engelstalig variant van deze website die ik heb mbv Duken opgebouwd. Dit is volledig in SMF. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Nooitgedacht Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 295 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 19, 2009 onze keuze is gevallen op Phpbb, dat staat vast. Het filmpje gaat erover om een shoutbox op de home page zelft te plaatsen, zelf ken ik niets van php, daarom doe ik beroep op 1 van jullie, want 1 keer dat er iets mis gaat in php, is heel het forum naar de maan. Post samenvoeging: december 20, 2009, 10:47:33 am Iemand? :redface: alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 295
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie