vvliet25 Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/19/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 19, 2009 Kan iemand mij vertellen waar ik een GOEDE download kan vinden voor de WII van de game Call of Duty Modern Warfare 2??? Ik heb er al 6 of 7 gedownload maar hij loopt steeds vast na de missie met die nucleaire ontploffing in de heli Wie o wie kan mij helpen? Game is super vet trouwens!! Gr Paul Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Robin Geplaatst December 19, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 19, 2009 Dat kunnen we zeker, maar wel in het Centrale COD MW2 topic. Spit dat topic is door, grote kans dat je vraag dan al beantwoord is. Zo niet, stel je vraag daar. Slot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie