Gast smartass Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 heej ik krijg nu de hele tijd mailtjes op m\'n gmail, van wie weet ik niet, als ik terug probeer te sturen blijkt dat het emailadres niet bestaat :S, hier ff twee mailtjes, weet iemand misschien wat dit betekent? FIRE ose5dviys@ultimanet.com to me Content-Type: text/plain; Content-Transfer-Encoding: 7Bit allow RAN ov3wt@premier1.net to me Content-Type: text/plain; Content-Transfer-Encoding: 7Bit calling Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 cewl aliens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 en dat zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 hele irritante mailtjes die je niet kan voorkomen ander emailadres misschien ? of gewoon die dingen verwijderen, dan ben je dr ook vanaf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 waarschijnlijk komt het allemaal uit het zelfde blik [img size=150]http://www.lifehacker.com/software/uploaded/2005-04-18/spam.jpg SPAM!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 hahahahaa das een goeie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 als je zulke mailtjes krijg moet je die in je spam gooien van gmail kan melden dat gmail een zeer goede spam filter heeft dat is 1 van de reden da ik gmail heb genomen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie