Gast ImpY Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 kweet niet of mensen jumpstyle kennen jah mss de muziek genre ok maar weet men ook hoe daar op gedanst word ? nee nou hier een mooi voorbeeld in CS rechts int menu kan je andere filmpjes zien http://video.google.com/videoplay?docid=-5446107868978426399&q=jumpstyle&pl=true Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Toxx Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 Het nummer heet iedergeval Punani xD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 In counterstrike heb je gelukkig geen conditie. Maar in het echt lijk me dit heel vermoeiend om een liedje vol te houden. :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 7, 2006 Delen Geplaatst April 7, 2006 haha idd laat staan een 9 uur durende feest mjah ziet er grappig uit ben naar Reverze geweest in sportpaleis antwerpen al die belgen zag je een hele aaf zo staan nou petje af hoor haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 9, 2006 Delen Geplaatst April 9, 2006 tja ik woon 10 minuten van belgie daar is t een en al jumpstyle ik ben er egt groot fan van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst April 10, 2006 Delen Geplaatst April 10, 2006 t\'is wel geinig. moet wel een rage worden (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 12, 2006 Delen Geplaatst April 12, 2006 je kan ook al zelf een start maken down eens wat jumpstyle cd\'s laat ze es aan vrienden horen zo gaat dat en of je nu ff wacht of je er zelf mee begin ik kan je zeggen dat het supervet is vooral de feesten egt helemaal geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast mr van etten Geplaatst Mei 7, 2006 Delen Geplaatst Mei 7, 2006 Jumpstyle kent iedereen wel oh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie