Bapao11 Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 164 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Februari 17, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 18, 2009 Hallo, Ik download met BitComet. De download gaat goed maar dan snap ik het niet meer. Als BitComet begint met uploaden, duurt het erg lang. Soms is het uploaden wel een dag ofzo bezig. Ik vraag met af wat ik nu moet doen. Grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 164
Robin Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 18, 2009 Uploaden is niet verplicht en zelfs illegaal in Nederland. Als je download klaar is gewoon meteen stoppen en het programma afsluiten, uploaden is niet nodig, maar wel "beleefd" omdat andere mensen er dan ook gebruik van kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Bapao11 Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 164 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Februari 17, 2015 Leeftijd: 28 Auteur Delen Geplaatst December 18, 2009 Uploaden is niet verplicht en zelfs illegaal in Nederland. Als je download klaar is gewoon meteen stoppen en het programma afsluiten, uploaden is niet nodig, maar wel "beleefd" omdat andere mensen er dan ook gebruik van kunnen maken. OKee bedankt voor je hullp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 164
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie