willempjev Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 22 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/17/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 18, 2009 Hallo, Ik ben opzoek naar een goede, duidelijk en makkelijke FTP, die bovendien gratis te downloaden moet zijn Ik gebruikte in Firefox altijd FireFTP, maar omdat ik een nieuwe laptop heb waar ik enkel Google Chrome op heb, en ik vroeger een ander programma'tje gebruikte om alles te uploaden, dacht ik dat die er nog wel zouden zijn maar ik kan ze niet vinden. heb WS_FTP al gekregen van iemand, trouwens, maar dat is niks... Alvast bedankt, Gr, Willem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 22
kaasbroodje Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 18, 2009 Bedoel je zo iets ??? http://www.duken.nl/content/view/6/4/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
candesco Geplaatst Januari 19, 2010 Bijdragen: 124 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/07 Status: Offline Actief: Januari 8, 2012 Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Januari 19, 2010 Ik weet niet of je ondertussen al eentje hebt, maar kijk anders naar Filezilla. Filezilla is een opensource FTP client waarmee je gemakkelijk bestanden kunt uploaden en downloaden. Het menu is niet al te moeilijk. Filezilla is standaard Engels, maar is ook in het Nederlands. Dit kun je instellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 124
brugje Geplaatst Januari 28, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 28, 2010 Zelf gebruik ik total commander vind ik echt een supermakkelijk programma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Robin Geplaatst Januari 28, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 28, 2010 FlashFXP is een zeer goede vind ik. Maar TS laat niks meer van zich horen, dus hier is 't klaar . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie