E7691 Geplaatst December 18, 2009 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst December 18, 2009 Eey, Ik heb een film op myn pc staan. Een .avi bestand en met de juiste .srt ondertiteling. Ik zou die graag op myn iPod zetten. Weet iemand een vlug programma waarmee ik film en subs samenvoeg en direct op .mp4 kan converteren. Bedankt. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
miran102 Geplaatst December 21, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst December 21, 2009 hiervoor kan je het programma WinAVI MP4 gebruiken, ondertiteling plus film worden samengevoegd en tot een mp4 formaat geconverteerd. omdat hij niet gratis is moet je het volgende doen (omdat ik geen directe links mag plaatsen) 1. ga naar thepiratebay.org 2. tik in winavi, druk op enter 3. druk vervolgens om seeders 4. neem dan de eerste ( die met 666 seeders) veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie