Gast Computas Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Ik heb net X-fire geintstalleerd. En nu wil ik CSS gaan spelen, maar X-fire vind CSS niet Wie heeft nog meer dit \'\'probleem\'\'??? PS: CSS is gedownt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Granaat90 Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 CSS Zuigt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Granaat90 schreef: CSS Zuigt!! Dat vroeg ik nie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 heb je nog mzzl dat ie op mun pc staat [file name=DiGiTALZoNE_CSS_Xfire_Patcher_v1.1.zip size=406963]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/DiGiTALZoNE_CSS_Xfire_Patcher_v1.1.zip[/file] [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Granaat90 schreef: CSS Zuigt!! hahahaha sukkel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 Thanks, hij doet het :cheer: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 c4ssh3rn schreef: Granaat90 schreef: CSS Zuigt!! hahahaha sukkel wat je zegt ben je zelf! :silly: roflol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie