Gast ImpY Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 mensen ik wil graag weten of er veel interesse is in een BF2 server ik heb er 1 gehad link staat op duken heb em 3 weken gedraait en geen 1 bezoeker gehad en hij is te joinen heb er met maatjes al op gespeeld wil dus graag weten of deze moe blijven heb namelijk ook een cs 1.6 server duken heeft er ook 1 mss kunnen we er dus 2 maken en onderlinge competite van maken. maar graag jullie mening over de BF2 server of is het een optie om dit bv over een half jaar nog eens te proberen dan is het spel bekender en hebben meer mensen t spel tog? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NapSteR Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 wat voor een competitie wou je er van maken. hoeveel bezoekers er op komen. er een clan van te maken en later een war te spelen hoe bedoel je dat impy leg dat is uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25029 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Dinsdag om 10:05 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 6, 2006 Impy ik vind de BF2 server juist een goed idee. Ik denk alleen dat we een probleempje hebben met... tja..... cd keys ;-) . De meeste jongens hier hebben het spel niet legaal oftewel illegaal en kunnen niet joinen. Dit heb ik dus ook met de 1.6 server. Ik probeer hem nog te cracken zodat iederene kan joinen. Misschien kan dat ook met BF2? Maar 3 weken en geen spelers.... dat is wel sucky :-( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast NapSteR Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 btw hoe kan je zien hoeveel bezoekers je heb gehad op je server Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 ja moet ik eerst BF2 server werkend zien te krijgen op me server op XP draait t wel maar op 2003 gaat hij moeilijk doen :S dus moet dat eerst zien te omzeilen en dan kan ik eens kijken of ik em kan cracken zal nog wel ff duren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst April 6, 2006 Delen Geplaatst April 6, 2006 ik heb hem legaal, maar ik kan hem om 1 of andere reden niet vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie