Spring naar bijdragen

Hoe netjes houd jij je PC?

headsh0t

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2728
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb vaak het idee dat veel mensen hun PC erg rommelig hebben, met rommelig bedoel ik allerlij bestanden en losse afbeeldingen op het bureaublad, alles door elkaar enzovoort enzovoort.

Mijn vraag is, hoe netjes heb jij je PC en hoe vaak ruim jij je PC op, en doe je dat met bv. ccleaner of handmatig? (bv. zelf (lege) mappen verwijderen, losse foto's verwijderen ect)

Ik heb zelf mijn computer erg netjes, dat wil je echt niet weten. :P Ik heb mijn muziek allemaal in een aparte map staan (Muziek), hetzelfde met foto's (Afbeeldingen) en heb mijn bureaublad netjes ingedeeld met Stardock Fences (aparte vakjes waar je pictogrammen in kan plaatsen) en ik schoon ook nog eens regelmatig mijn PC op met ccleaner. Daarom loopt hij ook lekker snel. 8)

Nu jij!

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.7k
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

stardock fences vond ik echt irritant. ik heb namelijk ook icoontjes die nergens in komen te staan en die kan ik dus niet ergens neerzetten waar ik hetzelf wil (hij gooit ze dan automatisch weer terug op de huidige plaats). rocketdock er maar weer opgezet

verder heb ik verschillende mappen om het overzichtelijk te houden. denk aan:

school, muziek, achtergronden, downloads. heb zelf aparte mappen voor films en series en muziek.

Heb ik de nieuwste muziek vaak geluisterd dan komt het in de algemene muziekmap te staan :)

twee partities c en d. alle data gewoon op D: staan. is overzichtelijk en voor t geval ik moet formateren is t ook wel handig. hoef ik geen backup te maken

1x per maand cleaner de overheen

1x per week windows live essentials laten scannen

dat was t wel zo'n beetje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  1091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heb het ook in mapjes verdeeld.

en ongeveer 1x in de 3 maanden ccleaner er over heen.

1 nadeel is wel, dat ik de computer met me vader moet delen. en hij heeft er wel een zootje van gemaakt op zijn bureaublad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

• Actief:  

Heb het ook in mapjes verdeeld.

en ongeveer 1x in de 3 maanden ccleaner er over heen.

1 nadeel is wel, dat ik de computer met me vader moet delen. en hij heeft er wel een zootje van gemaakt op zijn bureaublad.

dan maak je toch gewoon 2 accounts aan op de computer. dan heb je daar helemaal geen last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

ja dat hebben we ook. maar als ik dan tussen zijn afbeeldingen muziek blader. dan zie ik een zootje net als op zijn bureaublad.

de foto's hebben we wel in één map staan. want anders zouden de meeste foto's er dubbel op staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2

• Actief:  

ow ok, op die manier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Bij mij valt er weinig op te ruimen. Me bureaublad is helemaal kaal heb ook niet echt veel programma,s, films staan allemaal op me externe hdd. Het enige wat bij mij valt op te ruimen is me muziek en die heb ik netjes op alfabet gesorteerd alle namen aangepast zodat alles met een hoofdletter begint alle lage strepen, getallen, haakjes enz weggehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Zegt dit genoeg?

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

:o jij ruimt zeker je pc nooit op
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mijn taakbalk is netjes, mijn bureaublad interesseert me niet zo. Als 'ie vol staat ruim ik hem weer bijna leeg. Ik heb in ieder geval nooit problemen om iets te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Mijn taakbalk is netjes, mijn bureaublad interesseert me niet zo. Als 'ie vol staat ruim ik hem weer bijna leeg. Ik heb in ieder geval nooit problemen om iets te vinden.

Dat geloof ik graag  :s

Mijn films staan op een externe HDD, muziek/afbeeldingen enzo staan in de standaart windows mappen.

Er staat alleen een mapje van school op mijn bureaublad O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heb ook stardock fences en ccleaner.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357

• Actief:  

Mijn bureaublad zal ook wel een puinhoop zijn maar ik heb ingesteld dat je niet ziet wat er op staat, hoef je het ook niet op het ruimen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

Mijn bureaublad zal ook wel een puinhoop zijn maar ik heb ingesteld dat je niet ziet wat er op staat, hoef je het ook niet op het ruimen

hoe stel je dat dan weer in?? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

rechtermuisknop op je bureaublad - pictogrammen schikken op - bureaublad pictogrammen weergeven

naamloos-50.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

verrek ja, weet ik dat ook weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

bij mij op de computer (vista) is het zo:

rechtermuisknop --> beeld --> bureaubladpictogrammen weergeven

maar bedankt voor de tip  O0

ik heb het nu ook gedaan, wel handig eigenlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 7
  • 1.1k
  • 2
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

Heb Stardock Objectdock Plus gebruikt, maar ik had te weinig programma's om erin te zetten en ik gebruik hem te weinig. Ik gebruik 2 maal per dag soms, als ik eraan denk, ccleaner, heb AVG9 Free en MBAM op mn pc staan. Overal aparte mapjes voor en de meeste dingen op mijn Externe om mijn Laptop schoon te houden.

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...