Hooch Geplaatst December 17, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 17, 2009 Goedendag mensen, Ik heb een vraag m.b.t. op het automatisch ondertiteling bij film bijvoegen op Windows 7. Ik had hier op Xp een Classic Media-player, maar ik heb geen flauw idee of dat het enige was wat ik had. Dit had namelijk een vriend van me geinstalleerd, maar nu heb ik Windows 7 op mijn Macbook, en ik heb alweer CMP geinstalleerd, maar nu pakt hij niet .avi en .srt bestanden samen. Ze hebben wel gewoon dezelfde naam. Weet iemand misschien of ik hiervoor nog iets moet downloaden, of iets anders wat ik moet veranderen? Met vriendelijke groet, Hooch Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst December 17, 2009 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 17, 2009 speel het af met vlc player. zie www.videolan.org. je kunt de avi en de sub apart selecteren, maar als je het dezelfde naam geeft en in dezelfde map hebt staan dan wordt de sub automatisch gelezen als je de avi afspeelt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
r4dioactivity Geplaatst December 23, 2009 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 23, 2009 Ik neem aan dat je met windows media player wou afspelen. Download dit (klik hier) om ondertiteling automatisch toe te voegen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Ramoniazzz Geplaatst December 29, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 29, 2009 VobSub's Submux kan je verder helpen Download Submux eerst. Dan sleep je de film in het programma en de ondertiteling. Dan druk je op Mux. Nu zullen de ondertiteling en de film permanent samengevoegd worden! Hierdoor kan je ze in elke Media Player afspelen met ondertiteling. Ik hoop je hiermee verder geholpen te hebben. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie