Spring naar bijdragen

Laptop,Batterij duur

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  121
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Hallo,ik heb al een tijdje een laptop,het probleem is dat de batterij nu mega snel leeg gaat.Ik heb het gevoel dat dit komt door de Norton Antivirus(illegale) die ik erop had geinstalleerd.Het Rare is dat hij nu ook telkens zegt dat ik gewoon 2uur batterij-duur heb,dit is normaal want dit was ook echt mijn normale batterij duur voor dat ik Norton had geinstalleerd.Maar na een kwartier á half uurtje.Is hij al leeg,ik had wat gelezen dat je je laptop gewoon leeg moet laten lopen.En hem dan weer helemaal vol moet laten lopen.Dit heeft ook niet gewerkt.Moet ik nu Norton gaan verwijderen?Of denken jullie dat dit geen oplossing is?

Alvast bedankt,Maddock :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 121
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

heb je niet gewoon alles op z'n hoogst staan als je op accu werkt. je beeldscherm op z'n felst ipv iets dimmen.

mss heb je ook allemaal extra dingen aan staan (een bureaublad achtergrond wat elke 10 sec verwisseld, weet ik veel :) )

al die extra dingen kunnen er voor zorgen dat je accu razendsnel op is. ook als je gamed is die zo leeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Actief:  

Nee,niks staat op zijn hoogst alles op minimale energieverbruik.En ik heb geen bewegende achtergrond gamen doe ik er niet mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 121

• Bijdragen:  5
  • Actief:  Nooit

hoe lang heb je laptop al een batterij wordt zo wie zo zwakker met de jaren maar dan moet hij toch al redelijk oud zijn ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • 2 weken later...

• Actief:  

Gekregen bij een abonnement van mn ma,was al 4 a 5jaar terug.Maar hij heeft ook 2 jaar stof liggen happen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 121

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...