Gast afg Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 he ik heb cs 1.6 gedownload en als ik een server wil joine zegt ie van invalid key code of dat of hij zegt dat hij vol is. ik heb iets over cracked servers gehoord maar weet niet wat t is kan iemand mij uitlegge en kan iemand mij dan zo een cracked server geve. want ik kon counter strike source ook al nie spele. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 volgens mij is die, ip niet goed, die je moet invullen om op die gecrackte server te spelen,, maar check ff me nummer, meer info zie hier onder Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 jha ik had die nummer van je al gehoord vet cool en had al ook naar paar mense doorverstuurt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst April 5, 2006 Delen Geplaatst April 5, 2006 een cracked server houd in dat de server nergens naar kijkt naar naar je serial key en niet naar of jij cheat soms niet altijd eerlijk mjah wel t beste als jij wil gamen zonder geldige key maar bedoel mensen als nu iedereen gewoon cs 1.6 legaal koopt kost 10 euro dan kunnen we een goede game server opzetten zonder dat je elke keer mensen erin krijgt die gaan lopen kloten tog ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie