1956 Geplaatst December 13, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 13, 2009 Hallo allemaal, Mijn Wii is omgebouwd en heeft Wii Key 2. Ik heb een probleem met het afspelen van nieuwe spellen. Oudere spellen werken prima. Maar spellen van 2009 doen het niet. Heeft iemand enig idee wat het probleem is? Moet ik iets updaten, moet ik iets met de nieuwe spellen doen voor ik ze brand? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
los-cuentos Geplaatst December 17, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 17, 2009 moet je eens kijken op de site van wiikey, daar staan de updates op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
1956 Geplaatst December 28, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2009 Ik heb de Wiikey geupdate en nog werken alle spellen vanaf 2008 niet... Iemand enig idee hoe dat komt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
jeromol Geplaatst Januari 2, 2010 Bijdragen: 33 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 2, 2010 je moet dan helemaal nieuwe wii ombouwen gebruiken die 4.2e bevatten want die had ik ook en het werkt salles perfect en als je die wilde kun je me jeromol@home.nl mailen en we gaan dan samen mailen en bespreken om klein vergoeding te krijgen van uw als ik je veel uitleg en programma's van de pc om wii te gaan branden en kunnen spelen plus wii ombouwen.... groetje sjeroen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 33
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie