PCgamer Geplaatst December 13, 2009 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 13, 2009 Beste dukenleden, Ik wil van mijn asus V1J notebook, het toetsenbord schoonmaken. Alleen ik heb geen idee hoe ik dat moet doen heeft iemand enig idee hoe ik de toetsen kan losmaken? mvg, Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Jamie.T Geplaatst December 13, 2009 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 13, 2009 Hm ik heb wel is ergens gelezen ofzo dat je die toetsjes er gewoon uit kan wippen en dan kan schoonmaken. Alleen is het dan misschien wel handig om een foto van je toetsenbord te maken zodat je ze wel allemaal weer op de juiste plek terug zet. Maar wacht misschien nog maar even op een andere reactie ofzo. Jamie :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
PCgamer Geplaatst December 14, 2009 Bijdragen: 811 Waardering: 8 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/09 Status: Offline Actief: Februari 4, 2016 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst December 14, 2009 Iemand nog een reactie ?? :ninja: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 811
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie