Spring naar bijdragen

Dynamisch en statisch ip; verschillende locaties

Jamie.T

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo mensen.

Ik heb bij mijn vader een dynamisch ip en bij mijn moeder een statisch ip. Maar als ik met mijn laptop van de een naar de ander ga, dan moet ik dat steeds weer anders instellen. Is er een programma ofzo die een profiel op dat netwerk kan maken ofzo dat hij het automatisch herkent en hem naar dynamisch/statisch zet? Of kan het ook dat ik bij mn moeder ook dynamisch ip neem maar dan instel dat de router mijn pc steeds hetzelfde ip geeft zodat ik alsnog kan portforwarden?

Jamie :peace:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 357
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Wat je dan moet doen is de MAC code van jou laptop inegevn op de routers als zijnde veilig.

Even zelf googlen hoe dat te doen heb der nu weinig tijd voor om uit te leggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...