Spring naar bijdragen

Call of Duty 2 (bekend probleem)

Gast brunette

Aanbevolen reactie

Hallo mensen.

Ik heb een probleem waar ik best veel over lees op het net.

Ik heb dus het spel Call of duty 2 gedownload, (3.5 GB versie) en geinstalleerd.

Wanneer ik hem dus wil spelen zegt ie zo iets van: Insert cd/dvd-rom and restart application.....

okok ik heb dus op enkele sites gelezen dat je dan een crack voor het spel moet downloaden en daemon tools.

Ten eerste de crack: Ik ben nog best een dikke noob in dit gedoe dus heb uitleg nodig in beetje simpele taal mensen.

Ik probeer dus die crack te downloaden van gamecopyworld.com, is het een html bestand :S heel vaag. Mijn vraag is dan ook als je deze crack hebt waar PRECIES moet je dat ding plaatsen??

Ook Daemon tools heb ik gedownload, dan moet ik op een gegeven moment een devicce gaan mounten lees ik overal.. WTF is mounten????? wat houdt dat in en hoe doe ik dat?? wat ik ervan maak is dat je een plaatje moet kiezen voor die device, maar ik kan nieteens nergens een plaatje van zien en dus ook niet plaatsen :S :S

Heb genoeg gelezen op andere site\'s over dit probleem maar snap er nog geen F van. Dus besloot ik zelf hier maar even een account aan te maken en jullie heren te vragen. Ben ervan overtuigd dat jullie me goed uit kunnen leggen wat ik precies moet ddoen..? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 22
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

je moet die crack in de map plaatsen waar je call of duty hebt geinstaleerd.

en mounten doe je zo :

je klikt rechtsonderaan op het icoontje van deamon met de rechtermuisknop.

dan moet je de bovenste pakke en dan moet je naar : set number devicces, daar mag je kieze doe maar 1 of 2. en dan moet je op device 1 : no media gaan en daar staat mounte. dan moet je ff die bestand daarin lade. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Bedankt voor je reactie, maar zoals ik al zei ik ben een dikke n00b ;)

Ik snap er de ballen niet van en wat jij zegt heb ik ook al gelezen maar ik heb het nog wat duidelijker nodig want ben echt nieuw nieuw met deze dingen.

Dus als iemand echt het hele complete verhaal hier neer kan zetten heeel graag.

Het zou ook vast een boel andere mensen helpen die naar uitleg zoeken.

en BTW de cracks die ik heb geprobeerd te downloaden brachten ook 10tallen virussen met zich mee, dus ben nog niks opgeschoten

HELLPPP :woohoo: :woohoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Deze crack heb ik gebruikt >>>>>>KLIKKLIK

klik nu met je rechtermuisknop op start.

vervolgens klik je op verkennen

ga nu naar je hardeschijf (meestal is dat C:/)

dubbelklik op de map \'\'program files\'\'

dubbelklik op de map \'\'Activision\'\'

dubbelklik op de map \'\'Call of Duty 2\'\'

daar zie je nu dat bestandje staan wat je net gedownload hebt.

Zet nu je gedownloade bestandje in die map, windows zegt nu dat dit bestand al bestaat en vraag tof je het wilt vervangen, klik dan op \'\'vervangen\'\' (o.i.d)

als je dit gedaan hebt kun je gaan spelen

suc6;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ok gedaan.

Als ik hem nu weer start krijg ik de volgende melding:

Error during initialization:

Video card or driver doesn\'t support alpha blending.

Iemand enig idee wat hiermee te doen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

volgens mij is je videokaart niet goed genoeg voor die spel.

ga eens naar bureaublad en dan met rechtermuisknop ergens klikken en dan eigenschappen. en dan instellingen linksboven. en dan geavanceerd klikken en dan moet je ff op adapter klikke dan zie je hoeveel mb je videokaart heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

64MB is precies genoeg om CoD2 tespelen. Dat geheugen kan je niet vergroten.

(en het wordt ook niet kleiner door andere spelen;) )

Minimale Systeemeisen:

1,4 GHz processor

256 MB RAM

64 MB videokaart

Windows 2000/XP

DirectX 9.0c

gewoon ff je drivers updaten en hij zou het moeten doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het geheugen verandert niet, 64mb is denk ik veel te weinig, je hebt op z\'n minst 128 nodig. (en daar heb je ook nog verschillende in)

ik ben bang dat je beter een nieuwe videokaart kan kopen of een ander spel spelen.

ik had mn moeder dr opdracht gegeven om videokaart voor mij bij Mycom te halen, kwam ze terug met de verkeerde. (ze had specs mee op briefje en hij was al klaargelegt)

Beste Marco,

Ik zie dat ik per ongeluk de verkeerde apart voor je heb gelegd, mijn

excuses. De doosjes, prijzen en specs van beide kaarten lijken erg op elkaar

en een fout is menselijk. De medewerker aan de balie is er vanuit gegaan dat

ik de juiste kaart had gereserveerd. Ik heb de 100% juiste nu voor je klaar

gelegd met een pakje cdr\'s erbij voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Merijn Meintjens

MyCom Alkmaar

ik bedoel, dit was pas de 5de keer dat ik/of ouders naar alkmaar zijn gegaan voor videokaart....... eerst verkeerde gekocht, nieuwe gehaald, die was stuk dus teruggegaan, week later kon ik hem ophalen maar waren ze failliet. (vicomputers) Nu naar mycom en weer verkeerde...ik word dr zo moe van (ik woont 10km van alkmaar ofzo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

moet je naar die merk site gaan,,

bijv. je hebt sony videokaart

dan moet je naar sony\'s site gaan voor driver uptedaten

(dit was maar een voorbeeld,

k kon niet beter uit mij woorden komen ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

@ocram, ohohoh het zit je ook niet mee;)

@IND33, ga naar de site van het merk van je videokaart (bv www.ati.nl) daar kan je dan de laatste drivers van je videokaart downaloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast Granaat90

IND33,

Je hebt echt duidelijk een nieuwe videokaart nodig ik heb een ati 9250 128 mb en dat vind ik ook een ***kaart, maar hij is al veel beter dan de jouwe. Het merk UniChoromell Graphics is ook niet echt bekend dus het zal wel niet veel soeps zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast Granaat90

IND33,

Je hebt echt duidelijk een nieuwe videokaart nodig ik heb een ati 9250 128 mb en dat vind ik ook een ***kaart, maar hij is al veel beter dan de jouwe. Het merk UniChoromell Graphics is ook niet echt bekend dus het zal wel niet veel soeps zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ok bedankt voor jullie reacties.

Kan je zo\'n video kaart niet gewoon ergens downloaden of wie heeft een advies voor een nieuwe ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik heb deze net gevonden op internet

ASUS ATI RADEON 9250 128MB DDR VIDEOKAART

is dat wat? en kun je zelf zo\'n ding aansluiten?? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

uh tja is t wat hmm moeilijk

kijk als je egt wil gaan gamen kun je beter een 256 kaart halen

mjah hier kun je al wel mee vooruit voorlopig

en jah is een AGP kaart is heel makkelijk er zelf in te zetten past ma in 1 slot dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast c4ssh3rn

IND33 schreef:

Ok bedankt voor jullie reacties.

Kan je zo\'n video kaart niet gewoon ergens downloaden of wie heeft een advies voor een nieuwe ofzo?

hahahahahaha

een videokaart downloaden das een goeie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...