Spring naar bijdragen

Nieuwe telefoon aanschaffen

Gast angel_creek

Aanbevolen reactie

Gast angel_creek

Ikzelf heb een Samsung SGH U600.

Prima ding, slechts 2 touch screen toetsen en voor de rest gewoon knopjes.

Bluetooth, camera, 60mb geheugen (kan nog een MicroSD van 2GB Max. bij) , bellen&smsen natuurlijk... (zélfs een aan en uit knop ;-)  ) Dus kortom, alles wat je nodig hebt. Alleen internet weet ik niet helemaal zeker want ik gebruik het nooit. Heb zelf Relax 150 abbo van T-Mobile erbij..

Succes met het verdere uitkiezen van je mobiel!

Groeten

Bedankt, die mobiel leek me perfect... Maar de max 2gb is nou net wat ik niet wil. Ik heb nogal 6gb aan muziek op me computer en dat zou ik allemaal op me mobiel willen. En als ik op vakantie ga maak ik ook nog veel fotos daar heb ik ook geheugen voor nodig. Dus dat is jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 30
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De U600 (Soul?) is ook wel wat ouder hoor... Wat is er mis met de Aino, als je die voor 20 euro per maand kunt halen? Ik zou me niet door het idee van een hybride tegen laten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

De U600 heb ik zelf ook en de camera is van matige kwaliteit. Auto-focussen duurt erg lang dus ik raad je deze telefoon niet aan.

De Sony Ericsson Aino is een prima keuze. Goede camera voor buiten foto's, veel multimedia mogelijkheden, overzichtelijke interface en een hele goede batterij.

Daarnaast heeft die veel meer functies dan de verouderde U600. Dingen als Wi-Fi en GPS, altijd leuk om erbij te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

De u600 is echt een hele slechte telefoon heb hem zelf ook  :'(

krijg overen een maand een nieuwe ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 131
Gast angel_creek

Ik heb besloten om de Aino te nemen... Ik heb zelf nog gezocht naar andere telefoons en ik vind geen betere. Bedankt voor alle hulp etc...

Slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  350
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit

De u600 is echt een hele slechte telefoon heb hem zelf ook  :'(

krijg overen een maand een nieuwe ;D

Wat je een hele slechte noemt.

Ik vind het een prima ding en ik gebruik hem vooral voor Muziek, SMS en Bellen en dan vind ik hem perfect hoor. Aino is wel een mooi ding, daar zeg ik niets van, maar ik vind de u600 zéker geen hele slechte telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 350

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...