ITA Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 12, 2009 Hey Iedereen ik heb mijn pc al een jaartje maar na een tijdje ging ie echt traag dus wou ik mijn pc formatteren maar ik had die cd niet meer dus gebruikte ik die van mijn vriend. maar hierna werkte mijn Key niet meer ,, Dus gebruikte ik een Crack , die goed werkt maar waneer ik in de veilige modus met netwerkmogelijkheden wil raken dan zeggen ze dat ik mijn versie moet activeren. Mijn vraag is nu : Bestaat er een betere crack voor windows , waardoor windows achteraf helemaal legitiem is ? ? Of kan is iets met mijn oude sleutel ? Alvast bedankt ITA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
los-cuentos Geplaatst December 16, 2009 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 16, 2009 er zijn mogelijkheden genoeg, Ik zou zeggen: Google en The pirate bay zijn je vrienden ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie