Snorfietsman Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst December 12, 2009 Hallo, Ik heb een Amilo Desktop Li 3420 pc. Er zit nu momenteel de standaard nVidia GeForce 9300 GE kaart in wat niet een van de beste kaarten is. Daarom zou ik graag overwegen een nieuwe aan te schaffen. Aangezien ik niet echt veel van computers af weet, weet ik ook niet helemaal precies wat de videokaart precies allemaal doet. Als ik overweeg een nieuwe te kopen, wat voor een raden jullie dan aan? de prijs is rond de 100 euro ongeveer, ik zat wat rond te kijken en zag dat de prijzen aardig hoog liggen. Maar is voor 100 euro een aardig goeie te vinden. vergeleken met wat ik nu heb? Alvast heel erg bedankt, Gr, Snor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Heisenberg Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 12, 2009 Hoe ziet de rest van je pc eruit? Download het programma Everest Home Edition. Geef de componenten namen van je pc door + de wattage voeding en merk (behuizing even opmaken) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie