vargas10 Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 12, 2009 als ik fm10 wil installeren krijf ik de foutmelding 'fout in commandline', wat moet ik doen ? :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Snorfietsman Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 188 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/26/09 Status: Offline Actief: Augustus 20, 2013 Delen Geplaatst December 12, 2009 Vraag kan denk ik in het centrale topic O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 188
Ramoniazzz Geplaatst December 12, 2009 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 12, 2009 Ik wil je wel helpen maar dan zal je wat meer info moeten plaatsen. Gedownload ? Computer specs? Overigens, Als je het gedownload hebt kan je direct stoppen met proberen want: Football Manager heeft het eindelijk voor mekaar de 'downloaders' te stoppen. Je kan maar 1 seizoen spelen met een ploeg en daarna doet hij het niet meer. Het is echter wel mogelijk om hem werkend te krijgen maar dat is heel moeilijk. Ik hoop je hiermee geholpen te hebben groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie